حسن رودی ها

Hasanroud

در این پست قصد داریم یکی از بهترین کانال های فیلم و سریال رایگان رو به شما معرفی کنیم.

کانال تلگرام :   "گُل مووی۲"

به انگلیسی :  GolMovie2@

اگر از گشتن در کانال های مختلف فیلم و سریال خسته شدید

اگر دوست دارید زودتر از همه جا فیلم و سریالهای جدید ایرانی و خارجی رو به صورت رایگان دانلود کنید و اگر دوست دارید به جای چندین کانال از یک کانال استفاده کنید شدیداً این کانال رو به شما توصیه می کنیم.

 

برای ورود به کانال گُل مووی روی لینک زیر کلیک کنید

GolMovie@

 

 

 

نظرات  (۲۴)

بره بچه محل تی فیلم اموزشی پنجره بازه نبونه.مو تلگرامه نصبا گودم اما باز نبونه .راهنمایی بکون.زنده باد ملوان.

برادر خسته نباشی اقا این فیلم اموزشیتون چرا پنجرهاش بستست  شد مایبار بی دردسر دانلود کنی م ونصب

 

پاسخ:
سپاس
دیگه واضح تر از این نمیشه توضیح داد
طبق فیلم آموزشی برید جلو فقط به جای اعداد توی فیلم اعداد توی کانال رو جایگذاری کنید

چرا نمیاد؟

پاسخ:
با ادمین کانال گُل مووی هماهنگ کنید

من حتی همه اعداد اون فیلمم میزنم نمی یاد چرا؟

پاسخ:
فیلم صرفاً جهت آموزش هست و اون اعداد منقضی شده

سلام.میخواستم بگم که فیلم نمدونم چرا دان نشد و اینکه اصلا من هر چی پرکسی که از کانال های گفته شده زدم اصلا یه نیم کانکت هم نشد ...اگه میشه راهنمایی کنید.....

پاسخ:
سلام محمد جان راهنمایی دیگه ای نداره
طبق فیلم باید اعداد کانالهای پراکسی رو وارد کنید
حتما وصل میشه چندین مورد رو تست کنید

چرا کانالا هیچ کدوم وا نمیشن؟

پاسخ:
دوست عزیز شما اول باید با گوشیتون اون کانالارو وا کنید و بعد اعدادی که در کانالهای پراکسی تعریف شده رو وارد کنید

سلام ببخشید توی فیلم بعد اینکه اعداد رو نوشتیم زیرش حروف انگیلیس رو از کجا پیدا کنیم

پاسخ:
سلام از کانالهایی که گفته شده اعداد رو وارد کنید

سلام من نمیتونم فیلم دانلود کنم 

تلگرامم نصب کردم شماره مو میزنم بعدnextولی جایی نمیره

پاسخ:
سلام اول باید توسط پراکسی هایی که ادرس کانالشون رو دادیم تلگرام انلاین بشه بعد شماره بدید به راحتی وصل میشه

داداش خیلی ممنون خیلی عالی بود

پاسخ:
سپاس امیر جان ممنون از همراهی شما

سلام من نمیتونم فیلمی که گذاشتید رو دانلود کنم نمیدونم چرا هر چی میزنم روش دانلود نمیشه.

پاسخ:
با ادمین کانال هماهنگ کنید دریا جان

سلام من نمیتونم وصل شم

پاسخ:
با ادمین کانال گُل مووی هماهنگ کنید

برای من پراکسی ها باز نمیشن

 

پاسخ:
باید تست کنید تعداد زیادی رو
بقیه دوستان دارن استفاده میکنن
۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۳۰ سید رضا حسینی

سلام خسته نباشید  فیلم اموزشی که گذاشته شده پروکسی زده شده در داخل فیلم را قبول نمیکنه مشکلش چیه؟؟ با سپاس

پاسخ:
عزیز فیلم صرفا جهت آموزش هست
طبق فیل با پراکسی های جدید تلگرام رو فعال کنید

وااااای وصل شد مرسی کانال فیلمتونم عالیه خدایی باور نمیکردم وصل شه از بس دروغ نوشتن تو سایتهای دیگه

پاسخ:
سپاس دوست عزیز

سلام پسوردفایل چیه/

 

پاسخ:
venus.soft.ir

عزیز این لینک کانالا فیلتره باز نمیشه
اگه قراره با فیلترشکن واردش شیم همون اول وارد تلگرام میشدیم

پاسخ:
دوست عزیز شمذ با گوشی خودتون باید وارد کانالها بشید تا بتونید تلگرام سیستم رو بدون نیاز به فیلترشکن باز کنید

سلام ادرس های پرو کسی تون بالا نمیاد چیکا کنم من

 

پاسخ:
سلام دوستان دیگه دارن استفاده میکنن مشکلی نداره

خدایی خیلی مردی

دمت گرم

 

پاسخ:
ممنون از همراهی شما
خوشحالیم که کارتون راه افتاد

مدتها بود دنبال یه کانال خوب میگشتم

کانالتون عالیه فقط امیدوارم همینجوری ادامه بدید و بعد یه مدت پاک نشه

 

پاسخ:
نظر لطفتونه
مطمئن باشید پر قدرت ادامه میدیم و کانال برقرار خواهد بود

سلام و خسته نباشید

شاید ۲۰ تا سایتو دیدم همش یا چرت بود یا دروغ تا اینکه وارد سایت شما شدم و نا امیدانه اینم تست کردماما عین آب خوردن تلگرام کامپیوترم وصل شد

خواستم تشکر کنم از شما

راستی کانال فیلمتونم عالیه به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم

پاسخ:
درود بر شما
نظرات شما باعث روحیه و دلگرمی ماست

خسته نباشید میشه ادرس پروکسی هم قراربدین

 

پاسخ:
سلام آدرس هارو گذاشتیم

دمتون گرن عالیه

پاسخ:
ممنون وحید جان

درود

کمتر کانالی پیدا میشه که هم فیلم و سریال ایرانی هم خارجی هم انیمیشن رو با هم داشته باشه و اینقدر دقیق و منظم باشه و به نظرات کاربراش اهمیت بده
خواستم تشکر کنم از شما

پاسخ:
سپاس کامران جان
نظرات شما باعث دلگرمی ماست

سلام میخواستم تشکر کنم از کانال خوبتون عالیه مرسی

پاسخ:
سلام ممنون از همراهی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی